کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟ تلاش شاهی برای درخشش در پاریس مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد تحریک بازیکنان پرسپولیس با تماشای کامبک ماندن اوسمار در پرسپولیس قطعی نیست استقلال عامل درس عبرت پرسپولیس
سرخط خبرها

قرارداد نکونام رسمی نیست | رقم قرارداد جواد لو رفت

  • کد خبر: ۱۷۳۶۵۲
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
قرارداد نکونام رسمی نیست | رقم قرارداد جواد لو رفت
باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم خبر داد، اما منابع خبری به ما گفته‌اند که نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال تهران تمرینات پیش فصل را در حالی آغاز کرد که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را شاهد بود. به دنبال جدایی ریکاردو ساپینتو پرتغالی، جواد نکونام پس از چند هفته به عنوان گزینه ایرانی هدایت استقلال را در دست گرفت. جواد نکونام به عنوان گزینه مورد قبول هواداران با سیدحجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه به توافق نهایی دست یافت و تمریناتش را آغاز کرد.


هنوز یک هفته از تمرینات استقلال نمی‌گذشت که حجت کریمی از سمتش استعفا کرد و علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی جدید انتخاب شد. اما خطیر اکنون قبل از هر عمل دیگر یک ماموریت ویژه را باید در دستور کار خود قرار بدهد. آنچه در مراسم معرفی نکونام امضا شده است پیش‌نویس قرارداد بوده و هنوز قراردادی رسمی بین دو طرف امضا نشده است.


تلاش باشگاه استقلال برای امضای قرارداد رسمی با جواد نکونام که مبلغ آن ۲۷ میلیارد تومان بود به دلیل مخالفت فردی خارج از باشگاه ناکام ماند، زیرا وی معتقد بود رقم قرارداد بالاست و حداکثر باید ۱۵ میلیارد تومان باشد. اکنون باید منتظر ماند و دید که فرد خارج از باشگاه به علی خطیر به عنوان سرپرست جدید باشگاه اجازه می‌دهد این چالش را حل کند یا باید در روز‌های آینده منتظر خبر‌های دیگری از باشگاه استقلال و جواد نکونام باشیم.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->